zondag 28 mei 2017

Frits word 60!



Heb een kaartje gemaakt voor Frits, die 60 jaar word.
Een eenvoudige CAS kaart. Jullie zullen ze vaker tegenkomen de aankomende tijd.
Door drukte ontbreekt het mij om echt een kaartje te maken. maar soms zie ik een digi die ik zo leuk vind voor een jarige uit mijn omgeving, dat ik er toch mee aan de slag wil;)
Deze digi van Bloobel bv  vond ik meteen leuk voor de jarige job.
Bored at Work heet deze boy en is van Lisa Bloobel


Dit kaartje doet mee met de volgende challenges:
a Gem of a Challenge - for the boys/men
CRAFT - male
Cute Card Thursday -CAS
Stampavie and More- man or boy






12 opmerkingen:

Je@net zei

Gave digi en wat een leuke kaart heb je ermee gemaakt, Bernadet!

Rosina zei

Heel mooi kaartje Bernadet, wat een geinig en mooi ingekleurd digistempeltje erop...

groetjes Rosina

Aartje zei

Wat een leuke digi. Die heeft echt niets meer nodig en komt op zo'n CAS kaart heel goed tot zijn recht.
Groeten, Aartje

Billie A zei

What a cute fun card. I love the image. I laughed at the sentiment and it's funny how any age can seek up on you.. So glad you shared over at Stampavie and More.
Billie A
Stampavie and More
Catch the bug
Inspiration Destination
Creative with Stamps
Aud Sentiments

Angela zei

Wat een gave kaart Bernadet! Net wat Aartje zegt.... deze digi heeft écht niets meer nodig.... en ik denk dat dit soort kaarten voor mannen nog wel net zo leuk is. Vind 'm zeer geslaagd!
Succes met de drukte de komende tijd!
grt Angela

Margo zei

Das echt een heel erg leuke digi ! Heerlijk toch zo even lekker kleuren ! Ik vind ook dat er verder niets op hoeft hoor ! Mooie kaart !

Margreet zei

Wat een gave digi, Bernadet....leuke kaart!
xxx Margreet

Claudia's kaartjes zei

Superleuke kaart. Heel mooi.
xx
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Corrie zei

Wat een plaatje van een CASkaart Bernadet, mooi gekleurd.
Lieve groetjes,Corrie

Carole Pollard zei

Great stamp and a fab card Loveand hugs Carole x

Ellen zei

Je kaart voor Frits is echt té leuk, gaaf toch om met deze digi een CAS-kaart te maken?! Meer is er ook echt niet nodig.

groetjes, Ellen

Marianne's Craftroom zei

Fun card thanks for playing at agoac