zaterdag 21 januari 2012

1 stempel - 2 inkleurtechnieken



Op  ELKEF Blog hebben we elke zaterdag iets leuks: 1 stempel- 2 inkleurtechnieken.
Deze week zijn Ellen en ik aan de beurt en laten we je zien hoe
wij deze digi van  Saturated Canary - Rainy Day
ingekleurd hebben. Ellen doet dat met de copic markers en ik met de kleurpotloden Prisma Color Premier in combinatie met reukloze terpentine




 Het papier wat ik gebruikt heb: Smooth Surface Cartridge Pad, het is van Windsor & Newton 220 gr.
Ik vind het superpapier voor de kleurpotloden, niet dat witte, maar een beetje creme-kleurig.
De digi is uitgeprint met de HP Photosmart  C4180, ik gebruik de originele inkt en heb geen last van uitlopen.
Voor de huid heb ik PC 927 en PC 939 gebruikt.
Jurk:  PC 1018 en PC 929
Laarzen en paraplu: PC 910 en PC 909
Haren: PC 941, PC 946 en PC 947


8 opmerkingen:

arjette zei

Mooi ingekleurd Bernadet, super!! En dit windsor papier werkt dus ook voor je prisma potloden?

gr. arjette.

Margo zei

Wat heb je haar lief ingekleurd zeg !
Groetjes
Margo

Miranda Slagboom-de Groot zei

Heel mooi met die zachte kleuren.
Groetjes Miranda

Margreet zei

mooi kleurwerkje Bernadet!
xxx Margreet

*Ellen* zei

prachtig hoe je deze leuke meid hebt ingekleurd

Corrie zei

Prachtig kleurwerk Bernadet

Groetjes Corrie

Marga50 zei

Wat een mooi gekleurd kaartje,groetjes Marga.

Jolanda Cuper zei

Mooi romantisch ingekleurd!
Groetjes Jolanda.