vrijdag 8 oktober 2010

Cherry on Top Award

Heb deze award van Yvonne gekregen.
Hartstikke lief van je Yvonne;)
Nou is het de bedoeling dat ik 3 dingen vertel die ik graag doe, nou da's niet zo moeilijk
op 1 staat toch wel hobbybeurzen bezoeken, samen met m'n schoonzus, of gewoon naar een leuke hobbywinkel.
2. kaartjes/ creatie's freubelen
3. Leuke dingen doen met man en/of kinders.

Nou mag ik 'm aan 5 mensen doorgeven, pfff da's veel moeilijker, want ik gun 'm natuurlijk aan heel veel mensen die ik graag mag, maar goed.....
1. Renata, ze verzet zoveel werk voor Karen's Doodles en ons, het team.
2. Alina, omdat ze zo geweldig inkleurt.
3. Willy, is altijd zo lief om een kaartje om te zetten tot een sketch
4. Jolanda, van Create4fun, gewoon omdat ik het heel leuk vind om tot haar DT team te mogen behoren
5. Ellen, ze laat altijd lief commentaar achter

4 opmerkingen:

*Ellen* zei

gefeliciteerd met je verdiende award, en bloos voel me heel vereerd dat ik hem van je krijg, hij staat al in mijn sitebar, dus ik ga je naam erbij vermelden

Alina zei

dank je wel, Bernadet, leuk dat je aan mij denkt, ik ben er blij mee!
groetjes, Alina

Willy zei

Gefeliciteerd met je leuke award Bernadet en thanks voor het doorgeven ;)
Groetjes, Willy

Renata van Miltenburg zei

Wat lief dat je aan mij gedacht hebt! Bedankt Bernadet, ik waardeer dit zeer!!

Liefs, Renata