maandag 3 mei 2010

Karen's Doodles Challenge #9, alles, behalve een kaart (voor moeder)



Het is weer dinsdag, dus tijd voor een nieuwe challenge bij Karen's Doodles Nederlandstalige Challenge Blog.
Dit keer is de opdracht: alles, behalve een kaart, voor moeder (of een ander dierbaar persoon in je leven).
Ik heb dit doosje met laadjes gemaakt, waar ôs mam sieraden in kan doen, of wat anders;)
Het idee is van Ellis.
Ik heb de digi stempel Karens Birthday Freebie Flowergirl gebruikt.
Op ons blog zijn nog meer kunstwerkjes van de andere DTmeiden te bewonderen, dus als je nog iets leuks wilt gaan maken voor a.s zondag, kun je hier misschien nog wat inspiratie opdoen;)
En meteen meedoen met de challenge van deze week natuurlijk.

23 opmerkingen:

Jolara zei

wooow wat prachtig ! GR Joyce

creacora zei

o o o o prachtig Bernadet heel mooi gemaakt !!

groetjes Cora

nicolet zei

Het ziet er prachtig uit, helemaal af!!
Groetjes Nicolet

*Ellen* zei

whow wat een prachtig doosje is dit, toppie hoor

Unknown zei

Bernadet, dat ziet er geweldig uit! Je moeder zal hier wel heel blij mee zijn.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hee Bernadet

Wat een geweldig doosje is dit en super beplakt.

Liefs Ida

Christa zei

Echt prachtig gemaakt en wat een werk!!

Je moeder zal er dolgelukkig mee zijn!

Liefs van Christa

coby zei

schitterend gemaakt Bernadet
daar zal je mams blij mee zijn ;)

groetjes coby

Marley zei

Prachtig gemaakt Bernadet!!
Zal wel een werkje zijn geweest, of niet?? Nou het resultaat is in iedergeval SUPER! xxMarley

Marjan van der Wiel zei

Prachtig zeg!!!!

Liefs, Marjan

Willy zei

Wauwww....wat is die mooi geworden Bernadet!
Hij ligt bij mij ook nog op de stapel om te maken ;)
Groetjes, Willy

BepvS zei

Helemaal geweldig Bernadet, een echt kunstwerkje......
Gr, Bep

Jeanet zei

Superrrrrr gemaakt weer Bernadet..heel erg gaaf voor kleine spulletjes !
Groetjes Jeanet

Marianne Schut zei

Hai Bernadet, Ziet er echt super uit! Prachtig gemaakt! groetjes Marianne

anja zei

leg je dit even uit hoe het moet ,super hoor
gr anja

Sylvia zei

Hoi Bernadet!!!!!!!!!

Tjonge gaaf zeg een lade kastje!!! Ja, die patronen zijn wat he ;) whahaha lol. Nou als ik je creatie al zie heb ik bewondering voor je. Wat een werkje zeg en heerlijk papier!!!!!!! Moeders zou heel blij zijn met haar sieraden kastje. O en de hartjes, als je de kante hartjes bedoelt die kun je bij Marlous (Doe@ding) vinden en de nestabilities volgens mij ook ;).

Big hugssssssssssss
Syllie

Bernadet zei

dank jullie wel voor jullie lieve reactie's meiden!!

Hihi heb net besteld bij Marlous Sylvia, maar zal het niet vergeten dat zij die hartjes ook heeft;)

En Marley, het viel mij niet tegen, het schook wel lekker op, alleen klopte de maten niet helemaal, maar komt misschien ook wel doordat ik dikker karton heb gebruikt

Ellis zei

Hoi Bernadet,

1 woord.....WAUW !!! Ik vind het altijd zó leuk om te zien wat anderen van mijn ontwerpjes maken!
En deze is écht SUPER mooi!

Vond je het patroon( en de beschrijving) duidelijk genoeg?

Groetjes,
Ellis

Eef zei

Hallo Bernadet,

Wat een mooie creatie heb je weer gemaakt meid!

Liefs Eef

majo zei

Hoi Bernadet.
Hij is prachtig. Heb hem ook in het tijdschrift zien staan. Maar KLOPPPEN de maten niet ??. Wilde hem ook maken. Kan je me vertewllen wat er niet klopt. (bedankt).
En moeders zal hem zeker weten prachtig vinden. Groet Majo

arjette zei

Hoi hoi,

nou, ik heb jou hier ook gevonden, ziet er toppie uit bij je, geweldig mooie creaties!!!!!

groetjes Arjette.

Bernadet zei

dank je wel meiden
De maten kloppen wel hoor. Ik heb 'm alleen van dik karton gemaakt en heb daardoor ook de bovenkant wat groter moeten maken

Ellis zei

Hoi Bernadet,

Ik schrok al, want ik ben toch best wel secuur met het opgeven van de maten.
Maar klopt,ik heb cardstock gebruikt en dan zou het precies moeten passen, als je dikker karton gebruikt voor de laatjes heb je een (gelukkig makkelijk op te lossen ;-) ) probleempje.

Fijn weekend,
Ellis